De laatste stappen in goede handen

Bij de verkoop van een woning komt er veel kijken, vooral in de afrondingsfase. Het regelen van de afwikkeling is misschien wel het meest cruciale deel van het verkoopproces. Bij 't Spui Makelaars nemen wij je deze zorg volledig uit handen, zodat jij je nergens druk om hoeft te maken.

Vanaf de ondertekening van de koopovereenkomst tot aan de overdracht bij de notaris zorgen wij dat alles soepel en zorgvuldig verloopt.

Wat houdt de afwikkeling in?

Foto tuin
  1. Communicatie met de notaris:

    Wij zorgen ervoor dat alle benodigde documenten, zoals de koopovereenkomst en eventuele aanvullende stukken, op tijd bij de notaris liggen.

  2. Controle van de leveringsakte:

    Voor de overdracht controleren wij samen met jou de leveringsakte die door de notaris is opgesteld, zodat alles correct is vastgelegd.

  3. Eindinspectie van de woning:

    Vlak voor de overdracht lopen we samen met jou en de koper de woning door om te controleren of alles volgens afspraak wordt opgeleverd.

  4. Oplevering bij de notaris:

    Wij begeleiden je tijdens de overdracht bij de notaris, beantwoorden al je vragen en zorgen dat alles soepel verloopt.

Veelgestelde vragen over de afwikkeling

Wij zijn erbij om eventuele vragen te beantwoorden en oplossingen te bieden.

Wij leggen je duidelijk uit welke kosten er bij de notaris in rekening worden gebracht, zoals notariskosten en eventuele verrekeningen.

Ook na de overdracht staan we klaar om je te ondersteunen en advies te geven.

Waarom 't Spui Makelaars?

 

Ervaring tot aan de laatste stap

Sinds 2006 begeleiden we verkopers bij het hele proces, tot en met de overdracht.

 

Zorgeloze begeleiding

Wij zorgen dat alles volgens plan verloopt, zodat jij met een gerust hart de sleutels kunt overdragen.

 

Heldere communicatie

Je weet bij ons altijd waar je aan toe bent, ook in deze laatste fase.